?>
تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      رزرو هتل      +      فیلم هندی      اجاره خودرو      تعمیر ماشین ژاپنی      مبلمان      نوید      آیرنکس      +      امداد کرمان موتور      *      -      قرص تاخیری      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
اچ ام اي  اتوماسيون صنعتي اتوماسيون صنعتي .

اتوماسيون صنعتي

اچ ام اي

REO قرارداد جديد اينورتك را امضا مي كندآخرين اخبار ماريان ايوانز ، 17/10/2014كارشناس كيفيت برق ، REO UK ، همكاري جديدي را با متخصص درايوها اينورترك براي تأمين طيف وسيعي از فيلترهاي EMC و هارمونيك براي اين شركت اعلام كرده است. مطابق با دستورالعمل هاي اتحاديه اروپا در مورد "سيستم هاي محركه برق با سرعت قابل تنظيم" ، تجهيزات جديد براي استفاده در محيط هاي مختلف اچ ام اي دلتا و با تعدادي از متغيرهاي مختلف عملياتي آزمايش مي شوند. با اين كار بسياري از تداخل هاي رايج الكترومغناطيسي و فركانس راديويي (EMI / RFI) ، كه به طور فزاينده اي مورد توجه نصب كنندگان و اپراتورهاي سايت قرار مي گيرند ، از بين مي رود.
اينورترك از اتوماسيون صنعتي و كنترل پمپ گرفته تا آسانسور و خدمات ساختمان HVAC در زمينه فروش جهاني ، سرويس و استفاده از درايوهاي با سرعت متغير (VSD) تخصص دارد. VSDs با داشتن افزايش قابل توجه در بهره وري و صرفه جويي در انرژي ، به روشي اساسي برنامه نويسي اچ ام اي دلتا براي كنترل سرعت موتور تبديل شده و محبوبيت گسترده اي پيدا كرده اند.
با اين حال ، افزايش استفاده از اين VSD و ساير محصولات مشابه طي چند سال گذشته تأثير بسزايي در كيفيت برق داشته است. روند سوئيچينگ با فركانس بالا ، سر و صداي ناخواسته را به منبع اصلي وارد مي كند و شارژ باس DC جريان هارمونيكي را در منبع تغذيه ايجاد مي كند. علائم متداول كيفيت پايين برق شامل اضافه بار و گرم شدن بيش از حد هادي ها ، اعوجاج ولتاژ شبكه و تداخل EMI / RFI است. شيوع اين مسائل در شبكه مي تواند منجر به خرابي تجهيزات متصل ، افزايش هزينه هاي انرژي و در نهايت كاهش شديد در طول عمر اجزا و افزايش زمان خرابي برنامه شود.


استيو هيوز ، مدير عامل REO انگلستان گفت: "انطباق با EMC اغلب مي تواند انتخاب محل نصب و پيكربندي گياه را از OEM محدود كند." "ما از نزديك با اينورتك كار كرده ايم تا اطمينان حاصل كنيم كه طيف فيلترهاي EMC ما اجازه مي دهد تا درايوهاي اينورترك مطابق با استاندارد EN61800-3 اروپا براي محيط هاي C1 ، C2 و C3 باشد. اين فراتر از بسياري ديگر از توليدكنندگان درايو است كه استاندارد را پيچ مي كنند فيلتر EMC كه غالباً براي اهداف مناسب نيست ، به ويژه هنگامي كه كابلهاي طولاني تري در كار باشد. "
گلين جونز ، مدير فني در Invertek Drive Systems توضيح داد: "سطح جلسات براي انطباق با C1 از حوصله بيشتر سازندگان درايو خارج است." "اين رويكرد نشان مي دهد كه نصب كنندگان نيازي به عبور از انگشتان خود نيستند و اميدوارند كه مشتري آنها هرگز سوالات مربوط به انطباق را نپرسد و نشان دادن انطباق بايد يك نقطه اصلي فروش همراه با قيمت و خدمات باشد. براي ارائه انعطاف پذيري بيشتر ، فيلترهاي ما را مي توان تهيه كرد با حفاظت از نفوذ به IP65 ، ايجاد محافظت در برابر نفوذ گرد و غبار و جت آب ، محيط هايي كه درايوهاي اينورتك هيچ نظيري ندارند. "

جرمي ساليزبري ، رئيس بازاريابي ، برامر انگليس در مورد ويژگي ها و مزاياي درايو هاي با سرعت متغير بحث مي كند كه بايد هنگام تعيين آنها در نظر گرفته شود.
مزاياي درايوهاي با سرعت متغير (VSD) در تمام كاربردهاي توليد اثبات شده است - قابليت هاي صرفه جويي در انرژي براي بارهاي نوع گريز از مركز و احيا ، بهبود فرآيند ، انعطاف پذيري توليد و افزايش عمر اجزاي قطار مكانيكي به دليل فشارهاي كمتر ، نام اما چند. اما مشخص كننده بايد اطمينان حاصل كند كه از نظر نوع دقيق ، اندازه و قابليت هاي VSD براي نياز آنها كمتر يا بيش از حد مشخص نشده است.
با اين حال ، قبل از بررسي VSD ها ، بايد مشخصات كامل موتور و نيازهاي بار آن كاملاً درك شود تا از خطاهاي اندازه و اندازه گيري كه منجر به عملكرد ضعيف سيستم اچ ام اي دلتا ، سفرهاي مزاحم و توقف توليد مي شود ، جلوگيري شود.
گشتاور ثابت يا متغير؟
موتور منبع گشتاور است كه هم به قدرت و هم با سرعت نسبي است و منحني هاي گشتاور / سرعت مورد نياز با توجه به كاربرد متفاوت است. خبر خوب اين است كه هنگام انتخاب VSD ، اكثر برنامه ها متناسب با درايو گشتاور متغير يا ثابت هستند.
بارهاي گشتاور متغير ، كه شامل فن و پمپ هاي گريز از مركز هستند ، هنگام راه اندازي به ندرت به بيش از 100 درصد بيش از حد نياز دارند ، اگرچه فن هاي بزرگ با اينرسي زياد معمولاً داراي زمان رمپ طولاني هستند و بنابراين اين درايوها 110 درصد بيش از حد براي 60 ثانيه درايو گشتاور متغير بايد داراي يك خروجي قابل تنظيم v / f سهموي باشد تا با منحني سرعت گشتاور فن مطابقت داشته باشد و بنابراين صرفه جويي در مصرف انرژي را به حداكثر برسانيد. همچنين بايد يك ورودي PI (D) داشته باشد (باز هم برخي از درايوها باعث صرفه جويي در مصرف انرژي بيشتر در حالت PID مي شوند) و در صورت لزوم گزينه كنترل آبشار پمپ وجود دارد.
بارهاي گشتاور ثابت به طور كلي در برنامه هاي كنترل مواد مانند نوار نقاله ، جايي كه بار در محدوده سرعت ثابت باقي مي ماند ، مشخص مي شوند. دانستن الزامات اضافه بار بسيار مهم است ، زيرا درايوهاي گشتاور ثابت بين مارك ها از نظر قدرت موجود متفاوت ارزيابي مي شوند. بعضي از آنها معمولاً دو يا سه گزينه را ليست مي كنند ، به عنوان مثال «وظيفه سبك» 100 درصد يا عدم اضافه بار ، «وظيفه استاندارد» 120 درصد و «وظيفه سنگين» 150 درصد (بر اساس 60 ثانيه). اگر شك داريد ، به دنبال يك درايو با اضافه بار "سنگين" باشيد كه بهترين فرصت را براي نگه داشتن موتور در شرايط بالقوه پيش بيني نشده و طاقت فرسا فراهم مي كند.
در كنترل خود ماندن
براي اطمينان از انتخاب صحيح درايو ، بايد حالت كنترل موتور را درك كرد. به طور كلي ، درايو هاي گشتاور ثابت از درايوهاي V / F ساده و مقرون به صرفه - ايده آل براي برنامه هاي بدون دامنه سرعت زياد يا تغييرات سريع بار - از سري كنترل برداري با عملكرد بالا كه حتي در SLVC ، نزديك به "حلقه بسته" هستند عملكرد بدون نياز به رمزگذار.
به همين ترتيب ، با توجه به رابط و كنترل اينورتر ، بايد به نيازهاي ورودي / خروجي توجه شود ، به عنوان مثال ، تعداد ورودي و خروجي ديجيتال ، ورودي / خروجي آنالوگ ، كنترل PI يا PID ، ورودي PTC / KTY و غيره بر. الزامات اتوبوس صحرايي - كه احتمالاً يك گزينه اضافي اختياري است - نيز بايد تعيين شود.
به طور كلي ، درايوهاي V / F پايه داراي I / O محدود هستند در حالي كه درايوهاي SLVC مجهزتر هستند. كنترل هاي مورد نياز معمولاً تعيين كننده انتخاب درايو هستند ، و دوباره ورودي و خروجي پردازنده بين مارك ها متفاوت است - گاهي اوقات با حذف هاي شگفت آور.
روش توقف موتور نيز مي تواند تأثيرگذار باشد. براي متوقف كردن "رمپ" كنترل شده ، موتور مي تواند تقريباً در همان زمان متوقف شود تا آن را تقويت كند ، بدون نياز به ترمزگيري خاص. در صورت نياز به كاهش سرعت سريع ، ممكن است به ترمز تزريق DC نياز باشد ، اگرچه بايد تعداد توقف ها و اينرسي بار را در نظر گرفت تا اطمينان حاصل شود كه اين كافي است.
گزينه ديگر ، ترمز ديناميكي است كه در آن هلي كوپتر ترمز انرژي جنبشي اضافي را كه از بار در برابر مقاومت خارج مي شود ، "تخليه" مي كند. بدون اطلاعات دقيق اينرسي ، اندازه دقيق مقاومت (ها) قابل دستيابي نيست ، اما معمولاً مقاومت ترمز توليد كننده استاندارد داراي درجه پيك بار بالايي است و كافي است.
ترمز احيا كننده نيز در حال تبديل شدن به يك راه حل محبوب تر درايوهاي AC است.
الزامات هارمونيك و EMC
وقتي اينورترهاي درايو AC كار مي كنند ، تأثيرات نامطلوبي بر روي منبع تغذيه دارند. علت اين امر خطي نبودن دستگاه و فركانس كنترل بالاي ترانزيستورهاي خروجي است.
ميزان اين تأثيرات به عواملي از جمله خصوصيات منبع تغذيه ، نقطه اتصال مشترك ، نوع اينورتر و توان بستگي دارد. و اگرچه كاربر نهايي مسئوليت كيفيت تأمين و شبكه اي كه به آن متصل شده اند را بر عهده دارد ، اما اغلب آنها اطلاعات زيادي در مورد سيستم تأمين ، سطح خطا و هارمونيك هاي موجود نخواهند داشت ، به اين معني كه بدون بررسي كيفيت برق ، مشخص كردن درايو مناسب اغلب مورد قضاوت است.


به طور كلي ، هنگام تعيين درايوهاي استاندارد بهترين توصيه توصيه يك چوك ورودي استدر واقع براي درايوهاي 1AC 3kW يا بالاتر و 3AC درايوهاي 37kW و بالاتر. براي رسيدن به يك سطح EMC خاص ، ممكن است خفگي نيز اجباري باشد.
تصميم گيري در مورد نياز به چوك خروجي تا حد زيادي به طول كابلهاي موتور بستگي دارد (اگر بيش از يك موتور رانده شود تركيب شود) و اينكه كابل محافظ است يا خير.
سرانجام ، كاربر نهايي اغلب قادر به تعيين نياز به فيلتر RFI خواهد بود. اين امر به طور كلي براي درايوهاي تغذيه شده 1AC ضروري است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۸:۳۶ توسط:شاهان موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :